Reteta Chec Aperitiv



RETETA CHEC APERITIV


Ingrediente:

- 1 lingura ulei masline
- 4 rosii potrivite
- cca 200 g ardei rosu + verde
- 300 g costita afumata
- 4 oua
- 250 g cascaval ras(reteta initiala era cu telemea )
- marar
- sare, piper
- o lingurita de unt pt uns tava


Preparare:

Am decojit rosiile, le-am taiat si le-am pus la calit in ulei cam 10-15 min. Am adaugat ardeiul,costita si le-am mai lasat 5 min. La sfarsit am pus mararul tocat si le-am lasat un pic la racit.

Intre timp am batut oualele spuma si am potrivit de sare si piper. Le-am adaugat peste compozitiva usor racita iar la sfarsit cascavalul ras.


Am uns o tava cu o lingurita de unt(puteti folosi si hartie de copt) si le-am dat la cuptor la bain-marie 1 ora la 180 de grade.


L-am lasat la racit in tava sa se intareasca si l-am scos pe 2 prosoape de hartie sa mai absoarba un pic din grasime.


Mentiuni:

Se serveste pe pat de salata verde ornat cu masline
Timp Preparare: 1 h 30 '
Complexitate: medie
La noi gasiti cele mai bune retete desert

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu